جهت اطلاع از موجودی سررسید ها با ما تماس بگیرید و یا داخل تلگرام/واتس اپ به کارشناسان فروش ما پیام دهید.
02188711391 - 02188551251
09229033427
دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سررسید 1403

چاپ و صحافی ریحان؛ تولید سررسید تبلیغاتی 1403، تقویم رومیزی 1403، دفتر مشق و هدایای تبلیغاتی


مجموعه چاپ و صحافی ریحان با هدف توزیع بی واسطه ی دفتر و لوازم التحریر به مصرف کنندگان نهایی ( دانش آموزان و دانشجویان )، اقدام به افتتاح سایت فروشگاه ریحان نموده است.
در این سایت تولیدات مجموعه ریحان که در حال حاضر انواع دفتر مدرسه شامل دفتر مشق خط دار، دفتر نقاشی، دفتر زبان انگلیسی و دفترچه یادداشت می شود به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به فروش می رسد.
تولیدات مجموعه ریحان شامل انواع دفتر جلد گلاسه چسبی و فنری، دفتر جلد طلقی فنری، دفتر رحلی گلاسه، طلقی و جلد سلفونی و دفتر یادداشت طلقی می باشد.
تمامی دفاتر ارائه شده در این سایت با کیفیت تضمینی به فروش می رسد و در صورت عدم رضایت مشتری تا 7 روز امکان مرجوع نمودن کالا و دریافت وجه پرداختی وجود دارد.
شما عزیزان می توانید با عضویت در سایت از 2000 تومان تخفیف ویژه عضویت بهره مند شوید که در اولین خرید قابل استفاده است.
ارسال کالاهای بالای 150 هزار تومان در سایت رایگان می باشد.
ضمن اینکه با خرید از سایت 10 درصد از مبلغ هر محصولی که خرید می نمایید به عنوان تخفیف به کیف پول شما واریز می گردد که در خریدهای بعدی قابل استفاده است.
لازم به ذکر است فرشگاه در دوره های مختلف اقدام به برگزاری جشنواره های تخفیفی می نماید که اطلاع رسانی آن از طریق سایت فروشگاه و پیج اینستاگرام فروشگاه ریحان انجام می گردد.
لازم به ذکر است این فروشگاه علاوه بر خرده فروشی، اقدام به پخش عمده ی دفاتر جهت خرید شرکت ها، سازمان ها، خیریه ها، لوازم التحریری ها و پخش های سراسر کشور نموده است که در بخش عمده فروشی دفتر قابل دسترسی می باشد.
به مناسبت افتتاح سایت فروشگاه ریحان برای خرید از سایت، 20 درصد تخفیف ویژه تا پایان روز پنج شنبه دهم مرداد ماه منظور می گردد که سقف تخفیف 50.000 تومان می باشد. شما می توانید با خرید بین 50 تا 250 هزار تومان از محصولات ما از 20 درصد تخفیف ویژه با وارد کردن کد “opening” در کادر کوپن تخفیف در صفحه ی سبد خرید برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.