سررسید دستیار اروپایی

سررسید دستیار اروپایی پلاس | سررسید دستیار مهندسی 1403 | سالنامه یادداشت دار

سررسید دستیار یا سررسید یادداشت دار؛ معمولاً در قطع اروپایی پلاس (13.5×22) تولید می شود و به اینصورت است که ابتدای سررسید سال در یک نگاه به همراه هفته شمار یا ماه شمار درج شده است و مابقی صفحات سررسید یادداشت خام دارند. به اینصورت علاوه بر به همراه داشتن یک تقویم کامل از سال جاری، تعداد زیادی صفحه ی یادداشت نیز برای ثبت برنامه ریزی های روزانه در اختیار دارید.
سررسید های دستیار مجموعه چاپ و صحافی ریحان با داخله ماه شمار + 176 صفحه یادداشت تولید شده اند که به صورت زیر هستند:
سررسید دستیار اروپایی پلاس چرم سیاه قلم با 4 رنگ کش ( قرمز، نارنجی، آبی و زرد )
سررسید اروپایی پلاس چرم نرم در سه رنگ قرمز، سرمه ای و طوسی تیره
تمامی سررسیدهای دستیار در تیراژ 1000 جلد به بالا قابلیت درج لوگو در صفحات را دارند. ضمن اینکه لت گذاری برای تیراژهای 500 جلد به بالا و لیزر لوگو روی پلاک برای تیراژهای 300 جلد به بالا صورت می پذیرد. تمامی خدمات سفارشی سازی دیگر نظیر ربان و آستربدرقه اختصاصی، چاپ جلد اختصاصی، اضافه کردن پلاک به ربان و حتی اضافه کردن اطلاعات فنی مهندسی به انتهای سررسید، بر روی تمامی سررسیدهای دستیار تولیدی مجموعه چاپ و صحافی ریحان با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می پذیرد.
صحافی سررسیدها به صورت دوختی با کیفیت بالا بوده و جلدسازی ها با دقت و ظرافت خاصی صورت گرفته است.
جهت مشاهده تصاویر نمونه های سالنامه اروپایی پلاس 1403 و دریافت اطلاعات بیش تر در مورد آن ها بر روی لینک های زیر کلیک کرده و یا صفحه دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سررسید 1403 را مشاهده نمایید.
اگر به سررسید روزشمار در همین قطع نیاز دارید صفحه ی سررسید اروپایی پلاس را مشاهده نمایید. داخل صفحه ی سررسید اروپایی هم مدل هایی درج شده که از این سررسیدها کمی باریک تر هستند.