دفتر یادداشت اروپایی پلاس 1403

دفتر یادداشت اروپایی پلاس | دفتر یادداشت 1403 | نوت بوک 1403

دفتر یادداشت اروپایی پلاس محصول جدیدی از مجموعه چاپ و صحافی ریحان است. این محصول در قطع اروپایی پلاس (13.5×22) و با داخله نوت خط دار ( 200 صفحه ) به همراه سال در یک نگاه 1402، 1403 و سال های میلادی 2023 و 2024 تولید می شود.
با خرید این دفتر یادداشت علاوه بر اینکه 200 صفحه یادداشت برای ثبت وقایع و یادداشت های روزمره ی خود دارید؛ در هر زمان هم دسترسی به تقویم های شمسی و میلادی امسال و سال آینده دارید و به راحتی می توانید تصمیم گیری های زمانی خود را براساس آن ها انجام دهید.
دفتر یادداشت اروپایی پلاس مجموعه چاپ و صحافی ریحان با دو مدل جلد تولید شده است که به صورت زیر است:
نوت بوک اروپایی پلاس جلد چرمی در هفت رنگ
دفتر یادداشت جلد چرم کش دار در رنگ های طوسی تیره، قرمز و سرمه ای
تمامی نوت بوک ها در تیراژ 1000 جلد به بالا قابلیت درج لوگو در صفحات ( ترام لوگو ) را دارند. ضمن اینکه لت گذاری برای تیراژهای 500 جلد به بالا و لیزر لوگو روی پلاک برای تیراژهای 300 جلد به بالا صورت می پذیرد. ضمن اینکه امکان تغییر رنگ کاغذ از سفید به کاغذ کرم اندونزی و یا کاغذ بالکی، تغییر نوع جلد سررسید ( جلد چرمی یا جلد اختصاصی )، اضافه کردن ربان اضافه، بسته بندی محصول به صورت تک سلفون و یا جینی و از این قبیل خدمات سفارشی سازی بر روی تمامی نوت بوک های تولیدی مجموعه چاپ و صحافی ریحان وجود دارد.
صحافی تمامی مدل های دفتر یادداشت اروپایی پلاس به صورت دوختی با کیفیت بالا بوده و جلدسازی ها با دقت و ظرافت خاصی صورت گرفته است.
جهت مشاهده تصاویر نمونه های نوت بوک اروپایی پلاس 1403 و دریافت اطلاعات بیش تر در مورد آن ها بر روی لینک های زیر کلیک کرده و یا صفحه دریافت کاتالوگ و قیمت سررسید 1403 را مشاهده نمایید.