جهت اطلاع از موجودی سررسید ها با ما تماس بگیرید و یا داخل تلگرام/واتس اپ به کارشناسان فروش ما پیام دهید.
02188711391 - 02188551251
09229033427
دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سررسید 1403

چاپ و صحافی ریحان؛ تولید سررسید تبلیغاتی 1403، تقویم رومیزی 1403، دفتر مشق و هدایای تبلیغاتی

دستگاهی که بو چاپ می‌کند
دستگاهی که بو چاپ می‌کند
شرکت داروسازی پراکتر اند گامبل(Procter & Gamble) به تازگی در نمایشگاه CES2019 در آمریکا دستگاه جدیدی به نام Airia به نمایش گذاشت. این دستگاه قادر است “بو چاپ کند.”
این دستگاه را که ابعادی در حد یک بلندگو دارد می‌توان روی یک میز و یا قفسه در خانه گذاشت. دستگاه Airia از تکنولوژی جوهرافشان برای ساخت و پخش بوی خوش در خانه استفاده می‌کند.
درون این دستگاه یک کارتریج با 22 نازل وجود دارد که رایحه را از مخزن‌های جداگانه به درون محفظه خود هدایت می‌کند. هر مخزن دارای یک قطعه گرم‌کننده است که روغن اسانس را حرارت داده و آن را به یک حباب کوچک تبدیل می‌کند. حبابی که رایحه را در هوا پخش می‌کند. از آنجائی‌که این قطرات حباب‌مانند بسیار ریز و در حد 20 تا 30 میکرون(به اندازۀ نصف قطر موی انسان) هستند می‌توانند سوار بر جریان طبیعی هوای خانه شما شده و بوهای خوش را به صورت یکنواخت در فضای خانه پخش کنند.
شرکت سازنده Airia استفاده از یک دستگاه را برای هر طبقه توصیه می‌کند. هر دستگاه می‌تواند بر اساس نقشه هر واحد تا 2500 فوت مربع را خوش‌بو کند.
شما با استفاده از اَپ Airia یا دکمه‌های روی دستگاه می‌توانید عملکرد آن را کنترل کنید. اَپ دستگاه میزان بو، شدت آن و خاموش و روشن کردن دستگاه را کنترل می‌کند. این اَپ همچنین به شما در مورد میزان ذخیره اسانس در کارتریج هشدار می‌دهد.
قیمت این دستگاه که شامل کارتریج اسانس می‌شود 200 دلار است که تا 600 ساعت خانه شما را خوشبو و تر و تازه می‌کند.
پیش از این برای چاپ قرآن از کاغذهای عطری استفاده می شد ولی کاغذ عطری در فرآیند چاپ سررسید 1403 کاربردی ندارد.
نمایشگاهی برای چاپ پارچه فسپا 2019 در مونیخ آلمان 25 تا 28 اردیبهشت 98(14 تا 17 می 2019)
نمایشگاه فسپا که از سال‌های دور به نام سیلک اسکرین رقم خورده همیشه محلی برای نمایش تازه‌های چاپ پارچه بوده است. بهار آینده از 14 تا 17 مِی این نمایشگاه در مونیخ برپا می‌شود و باز هم سیلک اسکرین یک پای اصلی کار است‏، اما آشکاراً چاپ دیجیتال و چاپگرهای لارج فرمت گوی سبقت را از آن ربوده‌اند.
این نمایشگاه محلی برای مشاهدۀ تازه‌های صنعت چاپ پارچه و تبلیغات است، به‌ویژه که شعار این دورۀ نمایشگاه “انفجار نوری” اعلام شده است.
جوایز Fespa Awards2019 هم در این نمایشگاه اعلام خواهد شد. بحث‌های آموزشی و محیط زیستی در کانون توجه این رویداد است. از ویژگی‌های دیگر این رویداد‏، همزمانی آن با نمایشگاه نشانه‌ها Sign Expo2019 است که برای دست‌اندرکاران تبلیغات و چاپ‌های تبلیغاتی،‏ چیزهای زیادی دربردارد.
منبع مطلب دستگاهی که بو چاپ می‌کند : صنعت چاپ

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.