جهت اطلاع از موجودی سررسید ها با ما تماس بگیرید و یا داخل تلگرام/واتس اپ به کارشناسان فروش ما پیام دهید.
02188711391 - 02188551251
09229033427
دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سررسید 1403

چاپ و صحافی ریحان؛ تولید سررسید تبلیغاتی 1403، تقویم رومیزی 1403، دفتر مشق و هدایای تبلیغاتی

ارسال نمونه همکاران

ارسال نمونه همکاران

طبق زمانبندی اعلام شده، نمونه های سررسید 1403 سالنامه ریحان 15 آذر 1402 رونمایی می شود و از تاریخ 1 دی ماه 1402 به بعد امکان ارسال نمونه سررسیدها برای همکاران گرامی فراهم می شود که شرایط آن در ادامه ذکر شده است:

ارسال نمونه همکاران تهرانی:

دفاتر تبلیغاتی، دفاتر فنی، دفاتر چاپ و سایر عزیزانی که به نحوی با ما همکار محسوب می شوند، برای دریافت نمونه ها می بایست در سایت سررسید ریحان کاتالوگ و لیست قیمت سررسید 1403 را مشاهده نموده و کدهای مورد نظر خود را یادداشت نمایند. سپس در سربرگ شرکت تبلیغاتی خود، درخواست دریافت نمونه ها را با ذکر کدهای اعلام شده برای ما ایمیل و یا فکس نمایند. همکاران ما پس از بررسی، پیش فاکتور نمونه های سررسید را برای شما ارسال می کنند که پس از واریز وجه نمونه ها توسط شما، پکیج مربوطه از طریق پیک برای شما ارسال می گردد. هزینه پیک بر عهده شما می باشد.

ارسال نمونه همکاران در شهرستان ها:

همکارانی که در شهرهای دیگر مشغول فعالیت هستند نیز همانند همکاران تهرانی می بایست پس از انتخاب کدهای سررسیدها، درخواست کتبی خود را برای ما ایمیل و یا فکس نمایند تا همکاران ما پس از بررسی پیش فاکتور نمونه ها را برای ایشان ارسال نمایند. پس از دریافت وجه نمونه ها، پکیج مورد نظر آماده گشته و به روش های زیر برای شما ارسال می گردد.
1- ارسال از طریق باربری یا ترمینال اتوبوسرانی/تاکسیرانی: هزینه ارسال بسته از دفتر سررسید ریحان تا ترمینال رایگان است و از شما هزینه های حمل و نقل بین شهری و انبارداری پس از وصول بسته به شهرستان مربوطه دریافت می گردد. ( هزینه ها توسط واحدهای باربری/ترمینال دریافت می گردد)
2- ارسال از طریق تیپاکس: در این روش نیز تمامی هزینه ها پس از رسیدن بسته از شما دریافت می گردد، اما به دلیل قوانین تیپاکس منوط به بسته بندی های مشخص محصولات، بسته به سایز و تعداد نمونه ها، هزینه بسته نیز در پیش فاکتور نمونه ها منظور می گردد.
* نمونه های ارسال شده به همکاران تهران و شهرستان ها امکان مرجوع کردن ندارد.
* به همکارانی که نمونه های سررسیدها را با شرایط ذکر شده دریافت نکنند، تخفیف همکاری تعلق نمی گیرد.
اطلاعات مربوط به ایمیل و فکس دفتر سالنامه ریحان در صفحه تماس با ما ذکر شده است.