جهت اطلاع از موجودی سررسید ها با ما تماس بگیرید و یا داخل تلگرام/واتس اپ به کارشناسان فروش ما پیام دهید.
02188711391 - 02188551251
09229033427
دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سررسید 1403

چاپ و صحافی ریحان؛ تولید سررسید تبلیغاتی 1403، تقویم رومیزی 1403، دفتر مشق و هدایای تبلیغاتی

ارسال نمونه رایگان

ارسال نمونه رایگان سررسید و تقویم 1403 برای شرکت ها و سازمان ها

طبق زمانبندی چاپ سررسید 1403 که در سایت اطلاع رسانی گردید، سررسیدهای 1403 سالنامه ریحان در سی ام آذرماه رونمایی می شود و یک هفته پس از این تاریخ فرآیند ارسال نمونه برای مشتریان گرامی فراهم می باشد.

نحوه ارسال نمونه در تهران:

شرکت ها، سازمان ها و موسسات غیر همکار که در شهر تهران دارای دفتر می باشند، می بایست ابتدا کاتالوگ و لیست قیمت سررسید 1403 را در سایت مشاهده نموده ( صفحه دریافت کاتالوگ و قیمت سررسید 1403 ) و پس از انتخاب کدهای مورد نظر درخواست خود را به صورت تلفنی و یا ارسال فکس به دفتر سررسید ریحان اعلام نمایند، همکاران ما درخواست های رسیده را به ترتیب اولیت بررسی نموده و پس از هماهنگی با شما نمونه های سررسید و تقویم توسط پیک برای شما ارسال می گردد. همراه پکیج نمونه ها دو نسخه پیش فاکتور ارسال می گردد که یک نسخه آن را مهر و امضا کرده و تحویل پیک می دهید و نسخه ی دیگر نزد شما باقی می ماند. نمونه های ارسال شده حداکثر 72 ساعت پس از ارسال، نزد شما به صورت امانی باقی می مانند و پس از این زمان مرجوع می شوند. هزینه پیک رفت و برگشت نمونه ها در صورت عدم سفارش به عهده مشتری است و در صورت سفارش، مبالغ پرداختی توسط شما از فاکتور کسر می گردد. ( در صورت سفارش ارسال نمونه رایگان صورت می گیرد )

نحوه ارسال نمونه در شهرستان ها:

عزیزانی که از شهر و شهرستان های غیر از تهران درخواست ارسال نمونه داشته باشند، روال فوق شامل انتخاب کدهای مورد نظر و اعلام درخواست تلفنی یا به صورت فکس را به اطلاع همکاران ما می رسانند. همکاران ما پس از بررسی برای شما پیش فاکتور مربوط به نمونه ها را فکس یا ایمیل می کنند که پس از واریز وجه مربوط به نمونه ها، پکیج مورد نظر برای شما به روش های زیر ارسال می گردد:
1- ارسال از طریق باربری یا ترمینال اتوبوسرانی
2- ارسال از طریق تیپاکس
تمامی هزینه های ارسال نمونه پس کرایه می شود و پس از دریافت بسته، در ترمینال یا باربری از شما دریافت می شود ( هزینه ارسال تا ترمینال رایگان است و هزینه ها شامل هزینه بین شهری و انبارداری می شود )، ضمن اینکه در روش تیپاکس بسته به سایز سفارش هزینه بسته بندی در پیش فاکتور شما ذکر می گردد.
* برای نمونه های ارسال شده به شهرستان امکان مرجوعی وجود ندارد.