چاپ سررسید 1403

چاپ سررسید 1403 | چاپ سررسید اختصاصی

سررسید ریحان تولید کننده سالنامه 1403 آماده پذیرش سفارشات شرکت ها، سازمان ها و موسسات مختلف جهت چاپ سررسید 1403 به صورت عمومی و اختصاصی می باشد.
با توجه به اعلام تقویم 1403 از سوی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و آغاز فرآیند صدور مجوز چاپ سررسید 1403، فرآیند چاپ سررسیدهای عمومی و اختصاصی گروه تبلیغاتی ریحان نیز آغاز گشته است.

در صورتی که مایل به دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سررسیدهای 1403 سالنامه ریحان هستید؛ روی لینک قیمت سررسید 1403 کلیک نمایید و در صورتی که نیاز به دریافت سررسید تمام اختصاصی دارید؛ ادامه ی این مطلب را مشاهده نمایید.

سالنامه اختصاصی چیست؟

اختصاصی سازی سررسید که سفارشی سازی آن نیز نامیده می شود عبارت است از درج تبلیغات اختصاصی شرکت سفارش دهنده سالنامه بر روی جلد، داخله و اضافه کردن تبلیغات به بخش های سالنامه مورد نظر.
از جمله این خدمات می توان به چاپ جلد اختصاصی سلفونی برای سررسید، اضافه کردن برگه های گلاسه تبلیغاتی داخل سررسید ( لت گذاری )، درج لوگو در تمامی صفحات سررسید ( ترام تک رنگ و دو رنگ )، طلاکوبی و داغکوبی روی جلد، پلاک فلزی اختصاصی با لیزر لوگو، ربان و آستربدرقه اختصاصی اشاره کرد.
ضمن اینکه مجموعه ریحان به عنوان تولیدکننده سررسید 1403، امکان چاپ سررسید 1403 تمام اختصاصی را دارد به این صورت که قطع سررسید، جلد سررسید، تمامی صفحات داخله ی سررسید و جزئیات سررسید از جمله لب رنگ، ربان، آستر و پلاک سررسید به صورت تمام اختصاصی برای مشتری تولید گردد.
برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد انواع سایز، جلد، داخله و … سررسید کافیست به بخش مقالات راهنمای سفارش سررسید مراجعه نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد چاپ سررسید اختصاصی متناسب با مجموعه و برند خود و اطلاع از قیمت های چاپ سررسید 1403 اختصاصی با دفتر فروش مجموعه ریحان تماس بگیرید:
📞 02188551251
📞 02188711391
ایمیل: reihanads.ir@gmail.com
تلگرام: 09229033427 ( فقط جهت پیغام تلگرام – با این خط پاسخگویی تلفنی انجام نمی شود. )
واتس اپ: 09229033427 ( فقط جهت پیغام واتس اپ– با این خط پاسخگویی تلفنی انجام نمی شود. )

تولید کننده سررسید 1403

مجموعه ریحان از معدود تولید کنندگان سررسید می باشد که مالک کارگاه مجهز صحافی می باشد و همین مسئله سبب کیفیت بالای محصولات تولیدی به جهت نظارت بیش تر و کاهش قیمت محصولات این مجموعه با وجود حفظ کیفیت بالا شده است.
شما عزیزان به جای خرید از واسطه، می توانید مستقیم از مجموعه ریحان سررسید، تقویم و هدایای تبلیغاتی خود را سفارش دهید و در صورت نیاز با هماهنگی با واحد تولید، برای مشاهده ی روال انجام سفارش خود، به کارگاه مجهز این مجموعه مراجعه نمایید.
ضمن اینکه با وجود کارگاه مجهز صحافی ریحان، امکان اختصاصی سازی بیش تری برای سررسیدها وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی دقیق واحد تولید، زمان تحویل سفارشات به دقت به مشتری اعلام می گردد.
آدرس دفتر فروش: تهران؛ میدان آرژانتین؛ خ 21 وزرا، پلاک 5، واحد 5
آدرس کارگاه صحافی ریحان: سه راه ادران، به سمت رباط کریم، جاده ده حسن، ابتدای بلوار، پلاک 203

برخی نمونه های چاپ سالنامه اختصاصی توسط مجموعه چاپ و صحافی ریحان در زیر آمده است ( نمونه چاپ سررسید 1403 ):