دفترچه یادداشت تبلیغاتی
تولیدات سال جدید گروه تبلیغاتی ریحان علاوه بر چاپ سررسید 1403 و تقویم رومیزی 1403، شامل دفترچه یادداشت تبلیغاتی نیز می باشد.
سالنامه ریحان علاوه بر تولید سررسیدهای دستیار که شامل صفحات یادداشت بودند، اقدام به تولید دفترچه یادداشت تبلیغاتی در قطع پالتویی نیز نموده است.
دفترچه های پالتویی با دو نوع چرم و دو نوع تبلیغات مختلف تولید شده اند که نمونه های آن ها را می توانید در پایین مشاهده نمایید.
محتوای دفترچه یادداشت ها کاغذ تحریر 70 گرم سفید و کرم با صحافی منگنه و پرفراژ بوده و همگی رویه کاغذ فابریانو دارند. جلدهای یادداشت ها همگی جاخودکاری داشته و قابلیت لیزر، داغکوبی و اضافه کردن پلاک را دارند.
جهت مشاهده تصاویر نمونه های یادداشت و دریافت اطلاعات بیش تر در مورد آن ها بر روی لینک های زیر کلیک کرده و یا صفحه دریافت قیمت سررسید 1403 را مشاهده نمایید.
مجموعه چاپ و صحافی ریحان علاوه بر تولید انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی؛ تولیدکننده دفتر مشق و دفتر مدارس نیز می باشد و سالانه بیش تر از 100 مدل دفتر تحریر برای استفاده دانش آموزان از مقطع ابتدایی تا دانشگاه تولید و عرضه می نماید.
با توجه به اینکه دفترچه یادداشت تبلیغاتی محصولی کاربردی و با استفاده ی طولانی مدت است و نسبت به سررسید قیمت خرید پایین تری دارد؛ سفارش این محصول معمولاً بیش تر ازا سررسید می باشد. تیراژ بالای سفارشات این محصول سبب می شود امکانات شخصی سازی بسیاری برای آن در نظر گرفته شود و شما می توانید تمامی مشخصات یادداشت خود را نسبت به برندبوک سازمانتان شخصی سازی نمایید. این خدمات شامل چاپ جلد اختصاصی، چاپ آستر بدرقه اختصاصی، ربان اختصاصی، اضافه کردن برگه تبلیغاتی، ترام لوگو در تمامی صفحات، پلاک اختصاصی، اضافه کردن پرفراژ به صفحات، نصب پاکت مدارک و … می باشد.
برای کسب اطلاعات بیش تر در این مورد، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.